A tudáselem lejátszásához regisztrálnia kell!

Név: Élmény a grafikus programozás - Tananyag részletes leírása

Élmény a grafikus programozás - Tananyag részletes leírása
 Regisztráltaknak elérhető
Általános adatok
Típus:    PDF
Szerző: Bakti András Tamás

Leírás:

Lépkedő (3D-s nyomtatóval készült) robot programozása

Grafikus programozás tanítása, micro:bit segítségével, élménypedagógiai eszközök és módszerek alkalmazásával. Egy egyszerű 3D nyomtatóval készített robot összerakása, programozása, különböző mozgások megvalósítása. Megvalósítható a 9. évfolyamos diákok programozás gyakorlat tantárgy keretén belül a grafikus programozással foglalkozó tematikus résznél (a Scratch program helyett).

Lejátszás
Tulajdonságok
Ajánlott évfolyam: 09. évfolyam
Helyszín: egyéb, és pedig:, tanterem
Közismereti tantárgyak szakgimnázium: Informatika
Nehézség: közepes (átlagos teljesítményű tanulók számára szól)
Szerző: Bakti András Tamás