Élmény a grafikus programozás! Lépegető robot micro:bit vezérléssel

Tulajdonságok
Tananyag típusa és iskolafokozat*:
  • élménypedagógia
  • szakgimnázium
  • digitális alkotóműhely
Szerző*: Bakti András Tamás
Ajánlott évfolyam*: 09. évfolyam
Ajánlott létszám*: kiscsoport (maximum 15 fő)
Időkeret*: 1-5 tanóra
Helyszín: tanterem
Nehézség*: közepes (átlagos teljesítményű tanulók számára szól)
Kompetenciák*:
  • Matematikai, természettudományi és technológiai kompetenciák
  • Digitális kompetencia
Tananyagfejlesztő intézménye*: Nyíregyházi SzC Széchenyi István Közgazdasági, Informatikai Szakgimnáziuma és Kollégiuma
Ágazat*: Informatika és távközlés
Közismereti tantárgyak szakgimnázium: Informatika
Grafikus programozás tanítása, micro:bit segítségével, élménypedagógiai eszközök és módszerek alkalmazásával. Egy egyszerű 3D nyomtatóval készített robot összerakása, programozása, különböző mozgások megvalósítása. Megvalósítható a 9. évfolyamos diákok programozás gyakorlat tantárgy keretén belül a grafikus programozással foglalkozó tematikus résznél (a Scratch program helyett).