Élmény a grafikus programozás

Nincs jogosultság
Élmény a grafikus programozás
 Nincs jogosultság
Általános adatok
Szerző: Bakti András Tamás
Témakörök:  Nincs
Rövid leírás: A grafikus programozási felület megismerése micro:bit programozása közben.
Leírás: Grafikus programozás tanítása, micro:bit segítségével, élménypedagógiai eszközök és módszerek alkalmazásával. Egy egyszerű 3D nyomtatóval készített robot összerakása, programozása, különböző mozgások megvalósítása. Megvalósítható a 9. évfolyamos diákok programozás gyakorlat tantárgy keretén belül a grafikus programozással foglalkozó tematikus résznél (a Scratch program helyett).
Célcsoport: Szakgimnázium 9. évfolyam programozás gyakorlat tantárgy
Időtartam: 5 óra
Tanulásra javasolt idő: 5 óra
Létszám (fő): 15
Tulajdonságok
Ajánlott évfolyam: 09. évfolyam
Ajánlott létszám: kiscsoport (maximum 15 fő)
Ágazat: Informatika és távközlés
Időkeret: 1-5 tanóra
Kompetenciák: Digitális kompetencia, Matematikai, természettudományi és technológiai kompetenciák
Közismereti tantárgyak szakgimnázium: Informatika
Nehézség: közepes (átlagos teljesítményű tanulók számára szól)
Szerző: Bakti András Tamás
Tananyagfejlesztő intézménye: Nyíregyházi SzC Széchenyi István Közgazdasági, Informatikai Szakgimnáziuma és Kollégiuma